Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28962| Title: | Грантова підтримка здобувачів вищої освіти: успішний досвід участі у міжнародному проекті |
| Other Titles: | Grant support for higher education students: successful experience of participation in an international project |
| Authors: | Бурназова, Віра Володимирівна |
| Keywords: | міжнародні донори щасливе освітнє середовище здобувачі вищої освіти |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | Мистецтво та освіта |
| Citation: | Бурназова В. В. Грантова підтримка здобувачів вищої освіти : успішний досвід участі у міжнародному проекті / В. В. Бурназова // Мистецтво та освіта. - 2023. - №2(108). - С.46-52. |
| Abstract: | У статті висвітлюється успішний досвід участі у міжнародному освітньо-мистецькому проекті на грантовій основі, реалізованого на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету впродовж 2021 року. Розкрито особливості підготовки, виконання і презентування результатів проекту «InArt» у ході участі в некомерційному освітньому проекті для молоді «Concept school. University edition» від Edison Space за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Економічна підтримка Східної України». Проект ініційовано здобувачами вищої освіти у взаємодії з педагогами і випускниками університету. З огляду на успішність реалізації даного проекту надано рекомендації науковцям, педагогам закладів вищої освіти щодо участі їх у грантових програмах. |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28962 |
| Faculty: | Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій |
| Department: | Кафедра сценічного мистецтва і культури |
| Appears in Collections: | Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Бурназова_Грантова підтримка здобувачів вищої освіти- успішний досвід участі в міжнародному проєкті.pdf | 570,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.