Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29129
Title: Використання штучного інтелекту при створенні дизайну реклами українського банку
Other Titles: Using artificial intelligence in creating advertising design for a Ukrainian bank
Authors: Васильєв, Олександр Сергійович
Краснослободцева, Галина Сергіівна
Keywords: штучний інтелект
реклама
рекламна компанія банку
ШІ
Issue Date: 2024
Publisher: Одеса : Олді+, ХНТУ
Citation: Краснослободцева Г. С. Використання штучного інтелекту при створенні дизайну реклами українського банку. / Г. С. Краснослободцева, О. С. Васильєв // Дизайн та мистецтво в контексті соціокультурного розвитку : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції (ХНТУ, 9-11 жовтня 2024 року). – м. Хмельницький. – С. 109-111.
Abstract: В роботі показано доцільність використання штучного інтелекту (ШІ) на всіх етапах розробки і функціонування реклами для генерації варіантів та аналізу великих масивів інформації. Визначено, що використання ШІ в дизайні реклами банківської установи є ефективним засобом аналізу, надання реклами, привернення уваги до фінансового продукту: кредиту, депозиту, страхування тощо. Доступність платформ ШІ забезпечує умови для максимально повного досягнення цілей банку. Уміле використання поєднання штучного та справжнього інтелекту фахівцями банківської установи дозволяє підкреслити унікальність бренду і його послуг, дозволяючи створити рекламу, що запам’ятається, збільшує лояльність і довіру до організації, забезпечує пізнаваність її продуктів клієнтами та робити банк затребуваним на ринку фінансових послуг України.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29129
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.