Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМельник, Людмила Михайлівна-
dc.contributor.authorЗіглін, Анастасія Олегівна-
dc.date.accessioned2025-04-21T11:45:34Z-
dc.date.available2025-04-21T11:45:34Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationЗіглін А. Розробка ігрового об’єкта для комп’ютерної гри : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / А. О. Зіглін ; наук. кер. Л. М. Мельник ; рец. К. Л. Пашкевич. – Київ : КНУТД, 2024. – 81 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29175-
dc.description.abstractУ роботі надані результати дослідження тенденцій розвитку мобільних ігор та сучасні проблеми адаптації дизайну до мобільних пристроїв. Проаналізовано існуючі методи оптимізації ігрового арту до мобільних процесорів та художньо-дизайнерські прийоми. Отримані результати дозволили розкрити існуючі проблеми адаптації дизайну та знайти шляхи їх рішення за допомогою графіки, через методи спрощення ваги дизайну, впливу стилізації для адаптації зображення під маленькі екрани. Створено та перевірено зручний алгоритм створення дизайн-проєкту у межах розробки візуальної складової мобільних ігор, що дає змогу підвищити загальний рівень дизайнерської роботи та пришвидшити процес її виконання. The thesis presents the results of a study of trends in the development of mobile games and modern problems of design adaptation to mobile devices. The existing methods of optimizing game art for mobile processors and artistic and design techniques are analyzed. The obtained results allowed us to reveal the existing problems of design adaptation and find ways to solve them with the help of graphics, through methods of simplifying the weight of the design, the influence of stylization to adapt the image to small screens. A convenient algorithm for creating a design project within the development of the visual component of mobile games has been created and tested, which allows to increase the overall level of design work and speed up the process of its implementation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмобільні ігриuk
dc.subjectстилізація в іграхuk
dc.subjectказуальні ігриuk
dc.subjectстворення ігрової графікиuk
dc.titleРозробка ігрового об’єкта для комп’ютерної гриuk
dc.title.alternativeDevelopment of game object for a computer gameuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorZiglin, A.-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБДг1-20uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programГрафічний дизайнuk
local.contributor.altadvisorMelnyk, L.-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ziglin_Melnyk.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.