Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29175
Назва: | Розробка ігрового об’єкта для комп’ютерної гри |
Інші назви: | Development of game object for a computer game |
Автори: | Мельник, Людмила Михайлівна Зіглін, Анастасія Олегівна |
Ключові слова: | мобільні ігри стилізація в іграх казуальні ігри створення ігрової графіки |
Дата публікації: | чер-2024 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Зіглін А. Розробка ігрового об’єкта для комп’ютерної гри : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / А. О. Зіглін ; наук. кер. Л. М. Мельник ; рец. К. Л. Пашкевич. – Київ : КНУТД, 2024. – 81 с. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі надані результати дослідження тенденцій розвитку мобільних ігор та сучасні проблеми адаптації дизайну до мобільних пристроїв. Проаналізовано існуючі методи оптимізації ігрового арту до мобільних процесорів та художньо-дизайнерські прийоми. Отримані результати дозволили розкрити існуючі проблеми адаптації дизайну та знайти шляхи їх рішення за допомогою графіки, через методи спрощення ваги дизайну, впливу стилізації для адаптації зображення під маленькі екрани. Створено та перевірено зручний алгоритм створення дизайн-проєкту у межах розробки візуальної складової мобільних ігор, що дає змогу підвищити загальний рівень дизайнерської роботи та пришвидшити процес її виконання. The thesis presents the results of a study of trends in the development of mobile games and modern problems of design adaptation to mobile devices. The existing methods of optimizing game art for mobile processors and artistic and design techniques are analyzed. The obtained results allowed us to reveal the existing problems of design adaptation and find ways to solve them with the help of graphics, through methods of simplifying the weight of the design, the influence of stylization to adapt the image to small screens. A convenient algorithm for creating a design project within the development of the visual component of mobile games has been created and tested, which allows to increase the overall level of design work and speed up the process of its implementation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29175 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра графічного дизайну |
Розташовується у зібраннях: | Бакалаврський рівень |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ziglin_Melnyk.pdf | 1,47 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.