Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29270
Title: Принт як елемент фірмового стилю та відображення ідеї бренду
Other Titles: Print as an element of corporate identity and reflection of the brand idea
Authors: Вережак, Віталіна
Романчук, Вадим
Хиневич, Руслана
Keywords: дизайн
брендинг
візуальна айдентика
графічні елементи
Issue Date: 2024
Citation: Вережак В. Принт як елемент фірмового стилю та відображення ідеї бренду / В. Вережак, В. Романчук, Р. Хиневич // Матеріали XI Міжнародній науково-практичній конференції “Advanced technologies for the implementation of educational initiatives” (19-22 березня 2024 р.), Бостон. США. - 2024. - С. 17-23.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29270
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.