Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29292
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛоскутова, А. Г.-
dc.contributor.authorБебко, С. В.-
dc.date.accessioned2025-05-01T11:14:56Z-
dc.date.available2025-05-01T11:14:56Z-
dc.date.issued2024-11-15-
dc.identifier.citationЛоскутова А. Г. Використання елементів ASO в стратегії комунікаційного маркетингу для мобільних додатків / А. Г. Лоскутова, С. В. Бебко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 105–109.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29292-
dc.description.abstractСтаття присвячена інтеграції App Store Optimization (ASO) у комунікаційні стратегії підприємств. Розглянуто теоретичні основи ASO, вплив факторів на видимість додатків і залучення користувачів. Запропоновано рекомендації для покращення маркетингової стратегії через оптимізацію контенту та візуальних елементів. Дослідження надає інструменти для підвищення конкурентоспроможності додатків і кращої комунікації з аудиторією.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectASOuk
dc.subjectкомунікаційний маркетингuk
dc.subjectмобільні додаткиuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectвидимістьuk
dc.subjectзалучення користувачівuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectASOuk
dc.subjectcommunication marketinguk
dc.subjectmobile applicationsuk
dc.subjectoptimizationuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectvisibilityuk
dc.subjectuser engagementuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.titleВикористання елементів ASO в стратегії комунікаційного маркетингу для мобільних додатківuk
dc.title.alternativeIntegration of ASO in communication marketing strategies for mobile applicationsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorLoskutova, A. G.-
local.contributor.altauthorBebko, S. V.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-11-15-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2142 Т2-Інноватика-2024-105-109.pdf210,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.