Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29292
Title: Використання елементів ASO в стратегії комунікаційного маркетингу для мобільних додатків
Other Titles: Integration of ASO in communication marketing strategies for mobile applications
Authors: Лоскутова, А. Г.
Бебко, С. В.
Keywords: ASO
комунікаційний маркетинг
мобільні додатки
оптимізація
стратегія
видимість
залучення користувачів
конкурентоспроможність
ASO
communication marketing
mobile applications
optimization
strategy
visibility
user engagement
competitiveness
Issue Date: 15-Nov-2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Лоскутова А. Г. Використання елементів ASO в стратегії комунікаційного маркетингу для мобільних додатків / А. Г. Лоскутова, С. В. Бебко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 105–109.
Abstract: Стаття присвячена інтеграції App Store Optimization (ASO) у комунікаційні стратегії підприємств. Розглянуто теоретичні основи ASO, вплив факторів на видимість додатків і залучення користувачів. Запропоновано рекомендації для покращення маркетингової стратегії через оптимізацію контенту та візуальних елементів. Дослідження надає інструменти для підвищення конкурентоспроможності додатків і кращої комунікації з аудиторією.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29292
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зам. 2142 Т2-Інноватика-2024-105-109.pdf210,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.