Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМножинська, Р. В.-
dc.contributor.authorЩуренко, Д.-
dc.date.accessioned2025-05-01T13:19:28Z-
dc.date.available2025-05-01T13:19:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМножинська Р. В. Вплив масової культури та культури споживання на сучасне суспільство / Р. В. Множинська, Д. Щуренко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 115–119.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29305-
dc.description.abstractРозглянуто, як масова культура, поширюючись через засоби масової інформації, рекламу та інші засоби комунікації, формує єдині моделі поведінки і цінностей. Ці моделі поступово інтегруються в індивідуальну і колективну свідомість, визначаючи пріоритети споживачів. Виникає новий тип соціальної ідентичності. Вплив Інтернет-ЗМІ визначається ступенем їх впливу на політичну, економічну, соціальну, культурну сфери життя суспільства і співвідносинами між метою їх пропаганди або окремими виступами і фактичним її досягненням. Найважливішою функцією мас-медіа, зокрема блогосфери, є формування громадської думки серед членів того чи іншого суспільства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectсучасне мистецтвоuk
dc.subjectблогерствоuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectіндивідуалізаціяuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjecttechnologiesuk
dc.subjectcontemporaryuk
dc.subjectartuk
dc.subjectcultureuk
dc.subjectvaluesuk
dc.subjecttraditionuk
dc.subjectconceptuk
dc.subjectindividualizationuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectblogginguk
dc.titleВплив масової культури та культури споживання на сучасне суспільствоuk
dc.title.alternativeThe influence of mass culture and consumer culture on modern societyuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorMnozhynska, R. V.-
local.contributor.altauthorShchurenko, D.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-11-15-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
Розташовується у зібраннях:Кафедра сценічного мистецтва і культури (СМК)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2141 Т1 -Інноватика в освіті-115-119.pdf218,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.