Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29305
Title: Вплив масової культури та культури споживання на сучасне суспільство
Other Titles: The influence of mass culture and consumer culture on modern society
Authors: Множинська, Р. В.
Щуренко, Д.
Keywords: інновації
технології
культура
цінності
сучасне мистецтво
блогерство
концепція
комунікація
індивідуалізація
innovations
technologies
contemporary
art
culture
values
tradition
concept
individualization
communication
blogging
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Множинська Р. В. Вплив масової культури та культури споживання на сучасне суспільство / Р. В. Множинська, Д. Щуренко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 115–119.
Abstract: Розглянуто, як масова культура, поширюючись через засоби масової інформації, рекламу та інші засоби комунікації, формує єдині моделі поведінки і цінностей. Ці моделі поступово інтегруються в індивідуальну і колективну свідомість, визначаючи пріоритети споживачів. Виникає новий тип соціальної ідентичності. Вплив Інтернет-ЗМІ визначається ступенем їх впливу на політичну, економічну, соціальну, культурну сфери життя суспільства і співвідносинами між метою їх пропаганди або окремими виступами і фактичним її досягненням. Найважливішою функцією мас-медіа, зокрема блогосфери, є формування громадської думки серед членів того чи іншого суспільства.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29305
Appears in Collections:Кафедра сценічного мистецтва і культури (СМК)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зам. 2141 Т1 -Інноватика в освіті-115-119.pdf218,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.