Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29308
Title: Педагогічні умови адаптації майбутнього викладача до педагогічної діяльності в закладі професійної (професійно-технічної) освіти
Other Titles: Pedagogical conditions of adaptation of the future teacher to pedagogical activity in the institution of professional (vocational and technical) education
Authors: Білянська, М. М.
Фаріна, В. А.
Keywords: професійне становлення
професійна адаптація
педагогічні умови
педагогічна діяльність
механізми адаптації
адаптація
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Фаріна В. А. Педагогічні умови адаптації майбутнього викладача до педагогічної діяльності в закладі професійної (професійно-технічної) освіти : кваліфікаційна магістерська робота за спеціальністю 015 «Професійна освіта» / В. А. Фаріна ; наук. кер. М. М. Білянська ; рец. І. В. Косяк. – Київ : КНУТД, 2024. – 92 с.
Abstract: Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретичних задач та обґрунтуванню практичних напрямів удосконалення педагогічних умов адаптації майбутнього викладача до педагогічної діяльності в закладі професійної (професійно-технічної) освіти. Запропоновано основні шляхи реалізації педагогічних умов адаптації майбутнього викладача закладу професійно-технічної освіти, що включають вирішення проблеми адаптації майбутнього викладача шляхом визначення рівня утруднень і експертних оцінок рівня сформованості професійних умінь, які свідчили про якість професійно-педагогічної діяльності майбутніх викладачів, визначили основні педагогічні умови вдосконалення адаптації майбутніх викладачів до професійно-педагогічної діяльності.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29308
Faculty: Факультет мистецтв і моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
Appears in Collections:Магістерський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom_015_Faryna.pdf1,83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.