Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29370
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменюк, Лариса Леонтіївна-
dc.contributor.authorСеменюк, Олег Анатолійович-
dc.date.accessioned2025-05-13T12:52:51Z-
dc.date.available2025-05-13T12:52:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСеменюк О.Розвиток туристичних об’єктів у кризові періоди: соціальні та інформаційні чинники / О. Семенюк, Л. Семенюк // Економіка та суспільство. - 2024. - Вип. 65.uk
dc.identifier.issn2524 - 0072uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29370-
dc.description.abstractНавіть у стабільні для суспільства періоди іноді важко прогнозувати успіх або неуспіх у розвитку певного рекреаційного напрямку або об’єкту, а в часи криз тим паче. Важливими чинниками їх розвитку, серед інших, можна вважати соціально-культурну значущість та інформацію в медійному полі. Метою цього дослідження є аналіз шляхів розвитку та популяризації певного туристичного об’єкту у кризовий період, джерел інформації та реклами, що супроводжують цей процес. Прикладом для розгляду взято Гайворонську вузькоколійку, яка є «туристичним магнітом» для двох областей, але шлях її до туристичної популярності не є простим. У період 2010-х Укрзалізниця мала намір розібрати її як економічно неефективну, але під тиском місцевого населення та громадськості залишила. Туристична функція для Гайворонської залізниці є похідною. Основна, все ж таки, логістична, тому у статті розглянуто розвиток і основної, і додаткової. Серед чинників, які сприяли розвитку і збереженню транспортно-туристичного об’єкту, можна виділити декілька основних, зокрема: соціальні факто ри; фактори кризових періодів; інформаційні фактори.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуристичні об’єктиuk
dc.subjectГайворонська вузькоколійна залізниця.uk
dc.subjectсоціально-економічний розвитокuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмедійний простірuk
dc.titleРозвиток туристичних об’єктів у кризові періоди: соціальні та інформаційні чинникиuk
dc.title.alternativeDevelopment of tourist facilities in crisis periods: social and information factorsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorSemeniuk, Larysa-
local.contributor.altauthorSemeniuk, Oleg-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка і суспільствоuk
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.identifier.doi10.32782/2524-0072/2024-65-73uk
local.identifier.urihttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4434/4371uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття ЕіС №65 2024.pdf289,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.