Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29370
Назва: Розвиток туристичних об’єктів у кризові періоди: соціальні та інформаційні чинники
Інші назви: Development of tourist facilities in crisis periods: social and information factors
Автори: Семенюк, Лариса Леонтіївна
Семенюк, Олег Анатолійович
Ключові слова: туристичні об’єкти
Гайворонська вузькоколійна залізниця.
соціально-економічний розвиток
реклама
медійний простір
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Семенюк О.Розвиток туристичних об’єктів у кризові періоди: соціальні та інформаційні чинники / О. Семенюк, Л. Семенюк // Економіка та суспільство. - 2024. - Вип. 65.
Source: Економіка і суспільство
Короткий огляд (реферат): Навіть у стабільні для суспільства періоди іноді важко прогнозувати успіх або неуспіх у розвитку певного рекреаційного напрямку або об’єкту, а в часи криз тим паче. Важливими чинниками їх розвитку, серед інших, можна вважати соціально-культурну значущість та інформацію в медійному полі. Метою цього дослідження є аналіз шляхів розвитку та популяризації певного туристичного об’єкту у кризовий період, джерел інформації та реклами, що супроводжують цей процес. Прикладом для розгляду взято Гайворонську вузькоколійку, яка є «туристичним магнітом» для двох областей, але шлях її до туристичної популярності не є простим. У період 2010-х Укрзалізниця мала намір розібрати її як економічно неефективну, але під тиском місцевого населення та громадськості залишила. Туристична функція для Гайворонської залізниці є похідною. Основна, все ж таки, логістична, тому у статті розглянуто розвиток і основної, і додаткової. Серед чинників, які сприяли розвитку і збереженню транспортно-туристичного об’єкту, можна виділити декілька основних, зокрема: соціальні факто ри; фактори кризових періодів; інформаційні фактори.
DOI: 10.32782/2524-0072/2024-65-73
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29370
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
ISSN: 2524 - 0072
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття ЕіС №65 2024.pdf289,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.