Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29605
Назва: Бренд-комунікації
Автори: Іванов, В. Ф.
Ромат, Є. В.
Євсейцева, О. С.
Іванов, В. Ф.
Ромат, Є. В.
Ключові слова: бренд-комунікації
реклама
бізнес
кейс
ребрендинг
Дата публікації: 2023
Видавництво: Студцентр
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Бренд-комунікації: сучасні виміри : монографія / В. Ф. Іванов, Є. В. Ромат, О. С. Євсейцева [та ін.] ; за ред. В. Ф. Іванова, Є. В. Ромата. – Київ : Студцентр, 2023. – 200 с.
Короткий огляд (реферат): Колективна монографія містить результати досліджень провідних вчених і спеціалістів України, Польщі та США, присвячених розвитку теоретичних положень і практики використання засобів та інструментів бренд-комунікацій. Зокрема, розглянуті сучасні тенденції розвитку цього напряму маркетингових комунікацій, специфічні особливості реалізації бренд-комунікацій у конкретних сферах їх застосування, сучасні технології та інструменти. Монографія розрахована на широке коло науковців і практиків бренд-менеджменту, керівників компаній, а також читачів, які займаються проблемами розвитку та практичної реалізації брендингових комунікацій в різних царинах людської діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29605
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISBN: 978-966-7530-61-7
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Монографії)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Yevseitseva_88.pdf3,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.