Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29632
Назва: Напрями використання цифрового одягу в сучасній фешн-індустрії
Інші назви: Ways of the use of digital clothing in the modern fashion industry
Автори: Процик, Богдан Олександрович
Пашкевич, Калина Лівіанівна
Герасименко, Олена Дмитрівна
Люклян, Надія Романівна
Ключові слова: цифровий одяг
віртуальний одяг
AR- та VR-реальність
фешн-індустрія
інновації
аватари
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Процик Б. О. Напрями використання цифрового одягу в сучасній фешн-індустрії / Б. О. Процик, К. Л. Пашкевич, О. Д. Герасименко, Н. Р. Люклян // Український мистецтвознавчий дискурс. - 2023. - № 6. - С. 73–81.
Source: Український мистецтвознавчий дискурс
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості використання цифрового одягу, на прикладі провідних компаній у цій галузі, таких як The Fabricant, DRESSX, Carling, Auroboros, FINCH та ін. Кожна з наведених компаній вирізняється інноваційним підходом та внеском у сферу дизайну одягу. The Fabricant виступає піонером у сфері цифрової моди, спеціалізуючись на фотореалістичному 3D-дизайні та анімації. DRESSX, як перший онлайн магазин цифрового одягу, відкриває нові можливості для електронної комерції та персоналізації вір туальних гардеробів. Бренд Carling цифровою колекцією Neo-EX підсилює ідею індивідуалізації через персо налізацію цифрового одягу. Auroboros, в свою чергу, досліджує екологічні аспекти цифрового одягу та впроваджує у свої технології відновлювальні матеріали. Українські компанії FINCH і FFFACE додають свою унікальність у фешн-індустрію, використовуючи технології віртуальної реальності. У статті розглянуто та визначено ключові етапи створення цифрового одягу, починаючи від розробки концепції та завершуючи приміркою віртуальних моделей, що дозволяє виявити не лише технічні та дизайнерські завдання, але й визначити найбільш оптимальні та ефективні методи на кожному етапі творчого процесу. Результати дослідження надають практичну цінність, оскільки вони слугують основою для вдосконалення сучасних технологій у галузі дизайну одягу. Крім того, результати дослідження визначають перспективи використання цифрового одягу в індустрії моди, вказуючи на потенційні напрями розвитку та інновації. Сучасні технології відкривають нові можливості для дизайнерів та виробників, дозволяючи їм експериментувати з формами, кольорами та текстурами в цифровому просторі. Однак, для успішного впровадження цифрового одягу в індустрію моди, важливо продовжувати досліджувати та вдосконалювати технології, враховуючи не лише естетичні аспекти, але й економічну та екологічну стійкість.
DOI: 10.32782/uad.2023.6.9
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29632
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
ISSN: 2786-5886
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195-387-1-10-20240311.pdf446,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.