Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30911
Title: Розробка фірмового стилю кондитерського магазину «Panna cotta»
Other Titles: Development of a Corporate Identity for the Confectionery Shop "Panna сotta"
Authors: Єжова, Ольга Володимирівна
Ткаченко, Віра Андріївна
Keywords: графічний дизайн
логотип
фірмовий стиль
кондитерський магазин
котокафе
graphic design
logo
confectionery shop
corporate identity
cat café
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ткаченко В. А. Розробка фірмового стилю кондитерського магазину «Panna cotta» : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / В.А. Ткаченко ; наук. кер. О. В. Єжова. – Київ : КНУТД, 2025. – 78 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі досліджено історичний розвиток фірмового стилю, проведено історико-теоретичний аналіз поняття фірмового стилю, вивчено процес дизайн-проєктування логотипів, шрифтів, кольорових рішень, а також визначено особливості споживчої аудиторії у сфері кондитерських виробів. Здійснено аналіз прототипів фірмових стилів, що використовуються у кондитерській сфері. Проаналізовано сучасні тенденції фірмового стилю в кондитерській галузі. Досліджено новітні матеріали та інноваційні методи, конструктивні рішення та способи проектування та виготовлення пакувальної продукції. Результатом дослідження стало розроблення фірмового стилю кондитерського магазину «Panna cotta»,відповідно сучасним тернденціям у сфері дизайну.
This qualification paper explores the historical evolution of corporate identity, provides a historical and theoretical analysis of the concept, and examines the design process of logos, typefaces, color solutions, and the definition of the target audience in the field of confectionery products. An analysis of existing corporate identity prototypes used in the confectionery industry has been conducted. The work also considers current design trends in the field and investigates innovative materials, methods, structural solutions, and technologies for developing and producing packaging. As a result of the research, a comprehensive corporate identity was created for the “Panna Cotta” confectionery shop, aligned with contemporary trends in graphic design.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30911
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Appears in Collections:Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KRB_022_Tkachenko_Yezhova.pdf959,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.