Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31210| Title: | Сучасні графічні інструменти проєктування 3D персонажів |
| Authors: | Безугла, Руслана Горчинський, Ігор |
| Keywords: | game design ігрова індустрія 3D персонаж комп’ютерні ігри ригінг |
| Issue Date: | 4-Apr-2025 |
| Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
| Citation: | Безугла Р. Сучасні графічні інструменти проєктування 3D персонажів / Р. Безугла, І. Горчинський // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 233-235. |
| Abstract: | В роботі здійснено аналіз значення ролі скелета як інструмента проєктування при розробці 3D персонажів для комп’ютерних ігор. Розглянуто проблематику та специфіку використання скелету в розробці 3D персонажів для ігрових проєктів. |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31210 |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Том 2_2025-233-235.pdf | 578,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.