Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31475
Title: Екологія дизайну та вплив мистецтва у рекламі люксових брендів модних продуктів
Authors: Ременева, Тетяна
Струмінська, Тетяна
Верес, Анна
Михайлюк, Вікторія
Keywords: дизайні fashion-продуктів
рециклінг
екологічний брендінг luxury-сегменту
стала мода
Issue Date: 17-Oct-2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ременева Т. Екологія дизайну та вплив мистецтва у рекламі люксових брендів модних продуктів / Т. Ременева, Т. Струмінська, А. Верес, В. Михайлюк // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 17 жовтня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 118-121.
Abstract: Актуалізація напряму запровадження екостилю як філософії споживання у використанні екоматеріалів та новітніх технологій.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31475
Appears in Collections:KyivTex&Fashion

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_на сайт.2024-2-426-118-121.pdf514,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.