Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGudkova, Nataliia-
dc.contributor.authorChuzha, Anna-
dc.date.accessioned2025-10-24T08:50:18Z-
dc.date.available2025-10-24T08:50:18Z-
dc.date.issued2024-10-17-
dc.identifier.citationGudkova N. The impact of social media and influencers on the development of the fashion industry/ N. Gudkova, A. Chuzha // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 17 жовтня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 407-409.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31533-
dc.description.abstractThe purpose of the research is to analyze the impact of modern technologies on the fashion industry and the role of social media in promoting brands in the fashion industry.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectfashion industryuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectsocial mediauk
dc.subjectinfluencersuk
dc.subjectdesign trendsuk
dc.titleThe impact of social media and influencers on the development of the fashion industryuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-10-17-
local.conference.nameKyivTex&Fashion-
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_на сайт.2024-2-426-407-409.pdf264,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.