Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31533
Назва: The impact of social media and influencers on the development of the fashion industry
Автори: Gudkova, Nataliia
Chuzha, Anna
Ключові слова: fashion industry
digital technologies
social media
influencers
design trends
Дата публікації: 17-жов-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Gudkova N. The impact of social media and influencers on the development of the fashion industry/ N. Gudkova, A. Chuzha // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 17 жовтня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 407-409.
Короткий огляд (реферат): The purpose of the research is to analyze the impact of modern technologies on the fashion industry and the role of social media in promoting brands in the fashion industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31533
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_на сайт.2024-2-426-407-409.pdf264,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.