Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31576
Назва: Аспекти використання сучасних технологій для візуалізації бренду ЗВО
Автори: Мазнєв, Євген
Філіппов, Дмитро
Сєрбулов, Микита
Філіппова, Тетяна
Ключові слова: стиль
брендування
візуалізація
інновації
Дата публікації: 17-жов-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мазнев Є. Аспекти використання сучасних технологій для візуалізації бренду ЗВО / Є. Мазнев, Д. Філіппов, М. Сербулов, Т. Філіппова // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 17 жовтня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 339-340.
Короткий огляд (реферат): Мета. Корпоративний стиль (бренд) ЗВО служить для створення єдиного та впізнаваного образу, відображає імідж та цінності ЗВО. Розглянуто необхідність створення цілісного та узгодженого у всіх аспектах діяльності корпоративного стилю. Основним шляхом для цього є візуалізація бренду, включаючи окремі його елементи – логотип, кольорова палітра, шрифти, графічні елементи, фірмовий (корпоративний) одяг тощо
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31576
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_на сайт.2024-2-426-339-340.pdf503,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.