Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31576
Title: Аспекти використання сучасних технологій для візуалізації бренду ЗВО
Authors: Мазнєв, Євген
Філіппов, Дмитро
Сєрбулов, Микита
Філіппова, Тетяна
Keywords: стиль
брендування
візуалізація
інновації
Issue Date: 17-Oct-2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Мазнев Є. Аспекти використання сучасних технологій для візуалізації бренду ЗВО / Є. Мазнев, Д. Філіппов, М. Сербулов, Т. Філіппова // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 17 жовтня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 339-340.
Abstract: Мета. Корпоративний стиль (бренд) ЗВО служить для створення єдиного та впізнаваного образу, відображає імідж та цінності ЗВО. Розглянуто необхідність створення цілісного та узгодженого у всіх аспектах діяльності корпоративного стилю. Основним шляхом для цього є візуалізація бренду, включаючи окремі його елементи – логотип, кольорова палітра, шрифти, графічні елементи, фірмовий (корпоративний) одяг тощо
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31576
Appears in Collections:KyivTex&Fashion

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_на сайт.2024-2-426-339-340.pdf503,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.