Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32135
Назва: Heritage-Inspired Design: Research-Based Education on Mortise-Tenon Structures
Інші назви: Дизайн, натхненний спадщиною: освіта на основі досліджень щодо пазово-шипних конструкцій
Автори: Na, Yang
Yezhova, Olga
Ключові слова: Design
educational game
constructor
mortise-tenon structure
Luban lock
Chinese culture
дизайн
розвиваюча гра
конструктор
пазово-шипова структура
Любанський замок
культура Китаю
Дата публікації: бер-2025
Видавництво: Klaipėda University
Бібліографічний опис: Na Y. Heritage-Inspired Design: Research-Based Education on Mortise-Tenon Structures / Y. Na, O. Yezhova // Eurointegration in art, science and education: experience, development perspectives : 2nd International scientific-practical conference (Klaipėda University, Lithuania, 7 March, 2025). - P. 243-246.
Короткий огляд (реферат): This study explores a research-based learning curriculum designed to enhance understanding and preservation of traditional Chinese timber architecture, focusing on mortise-tenon structures. Centered on Shanxi’s architectural heritage, the 3-hour experiential curriculum integrates theoretical knowledge with hands-on learning, emphasizing the role of design in cultural transmission. Participants engage with the dougong system and Luban lock, fostering both technical skills and emotional connections to heritage. Findings indicate increased awareness of intangible cultural heritage and engagement through tactile learning. This interdisciplinary approach demonstrates how design education can bridge historical craftsmanship with contemporary applications, reinforcing its role in heritage preservation.
Це дослідження розглядає навчальну програму, що базується на дослідженнях, розроблену для покращення розуміння та збереження традиційної китайської дерев'яної архітектури, зосереджуючись на шипоподібних конструкціях. Зосереджена на архітектурній спадщині Шаньсі, 3-годинна експериментальна програма поєднує теоретичні знання з практичним навчанням, підкреслюючи роль дизайну в культурній передачі. Учасники взаємодіють з системою доугун та замком Любань, розвиваючи як технічні навички, так і емоційний зв'язок зі спадщиною. Результати дослідження свідчать про підвищення обізнаності про нематеріальну культурну спадщину та залучення через тактильне навчання. Цей міждисциплінарний підхід демонструє, як освіта в галузі дизайну може поєднати історичні ремесла із сучасними застосуваннями, посилюючи її роль у збереженні спадщини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32135
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yang Na_Yezhova Klaipeda_2025-243-246.pdf244,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.