Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [993] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 993
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Фактори ризику на підприємстві ПАТ "Центренерго"Корецький, С. Л.; Шевченко, А. С.
2014Маркетинг у сфері транспортних послугКорецький, С. Л.; Моханько, В. Г.
2014Інвент-маркетинг як сучасний метод непрямого впливу на споживачаМурована, Л. В.
2014Контент-маркетинг і його значення в стратегії ведення бізнесуМурована, Л. В.; Зинорук, Л. В.
2014Соціальна реклама в Україні: проблеми та перспективи розвиткуМурована, Л. В.; Богуславська, М. В.
2014Особливості маркетингової діяльності Store Food Disribution LTD в УкраїніУсик, С. П.; Дробна, О. П.
2014Сутність спонсорства як елементу маркетингових комунікаційПодольна, В. В.; Гаврилюк, А. В.
2014Особливості вірусного маркетингуПодольна, В. В.; Вознюк, Л. О.
2014Рівень конкурентоспроможності вітчизняної продукції галузі легкої промисловості УкраїниЯренко, А. В.; Кондратьєва, Н. К.
2014Законодавче регулювання комплексу маркетингу в діяльності підприємств легкої промисловостіЯренко, А. В.; Кобко, К. Г.
2014Маркетингове дослідження молочного ринку УкраїниЯренко, А. В.; Мелещенко, Ю. С.
2014Ефективність реклами у Wi-Fi мережахЯренко, А. В.; Новіков, Д. В.
2014Прийоми McDonald's із використанням "злого" маркетингуЯренко, А. В.; Чех-Чеховська, Я. І.
2014Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ "ТриО" на ринку жіночого взуттяЯренко, А. В.; Карпенко, І. В.
2014Принципи управління підприємством в сучасних умовахГеселева, Н. В.; Заріцька, Н. М.
2014Методи аналізу банківських ризиківГеселева, Н. В.; Клименко, Ю. І.
2014Підходи до визначення ризиків у маркетингуГеселева, Н. В.; Євдоченко, В. А.
2014Сучасні аспекти реклами в комплексі маркетингових комунікаційГеселева, Н. В.; Дмітрова, М. В.
2014SMM як інструмент просування в маркетингуГеселева, Н. В.; Вознюк, Л. О.
2014Актуальні проблеми управління персоналомГеселева, Н. В.; Яценко, А. А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 993