Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [993] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 161 до 180 з 993
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brandYevseitseva, Olena; Olshanska, Yana
2022Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваКвіта, Г. М.; Борисенко, Анастасія Сергіівна
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна
2014Концепція стратегічного управління General Electric / McKinseyГеселева, Н. В.; Барсукова, М. А.
2014Життєвий цикл товару: концепція, стадії, стратегії маркетингуГеселева, Н. В.; Тюн, І. В.
2014Директ-маркетинг – найбільш ефективний спосіб маркетингуЄвсейцева, О. С.; Майданюк, Д. В.
2014Оптимізація медіабюджетуЄвсейцева, О. С.; Гончаренко, А. О.
2014Співробітник компанії – агент з просування брендуЄвсейцева, О. С.; Вартова, М. В.
2014Тенденції в сегментації: від ринку до споживачаЄвсейцева, О. С.; Іщук, Б. О.
2014Мерчандайзинг імпульсивних покупокЄвсейцева, О. С.; Крат, А. Н.
2014Як досягти маркетингових цілей при недостатньому бюджетіЄвсейцева, О. С.; Возненко, Х. С.
2014Форми оцінки конкурентівЄвсейцева, О. С.; Назарець, В. А.
2014Особливості проведення промоакційЄвсейцева, О. С.; Глушак, М. Л.
2014Технологія організації стокової торгівліЄвсейцева, О. С.; Півторайко, В. В.
2014Реклама як засіб впливу на поведінку покупцівЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2014Паблик рилейшнз як спосіб просування товарівЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2014VIP-бренди: активна реклама чи зважена політикаЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2014Техніка написання оголошень для контекстної рекламиЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2014Девід Аакер – основоположник брендингуЄвсейцева, О. С.; Золотарьова, Я. М.
2014Особливості національного брендингуЄвсейцева, О. С.; Кравець, О. О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 161 до 180 з 993