Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1007] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 941 до 960 з 1007
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємстваЯренко, А. В.
2013Аналіз сучасних методів економічної кібернетики та їх реалізація в програмних засобахКвіта, Г. М.
2013Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловостіЗимбалевська, Ю. В.
2013Особливості просування освітніх посугПодольна, В. В.; Усик, С. П.
2013Організаційно-економічний механізм розвитку економіки знань в контексті формування людського капіталуРубан, В. Я.; Чубукова, О. Ю.
2013Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економікиЯренко, А. В.
2013Аналіз методик та підходів щодо забезпечення економічної безпеки підприємствІванченко, Н. О.
2014Визначення феномену інтелектуального капіталу в інноваційному середовищіЖарінова, А. Г.
2014Вдосконалення механізму ефективного управління туристичної сфери в Черкаській областіБутим, А. С.; Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2015Бізнес-аналіз розвитку ринку питної водиШіковець, К. О.; Чепіль, Є. Л.
2015Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.; Коломієць, Г. І.
2015Огляд ринку юридичних послуг в УкраїніГеселева, Н. В.; Подольна, В. В.; Слободяник, В. О.
січ-2015Власність держави у процесі реформування економіки УкраїниЧубукова, О. Ю.; Синенко, О. І.
гру-2015Кібернетика: від простих систем та технологій до кіберсередовищаЧубукова, О. Ю.
2009Використання прикладних комп'ютерних програм при вивченні професійних маркетингових дисциплінЯренко, А. В.
2014Маркетингові аспекти функціонування малого бізнесу у сфері розважальних послугЛитовченко, К. Ю.; Хоменко, О. І.
2014Вдосконалення маркетингової діяльності підприємств ресторанного бізнесуЯвнікова, М. О.; Хоменко, О. І.
2014Аналіз ринку лакофарбової продукції УкраїниЄвсейцева, О. С.; Гришко, М. В.
2014Огляд основних положень управління інформаційною безпекою в сучасних умовахДіброва, О. В.
2014Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингуЯренко, А. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 941 до 960 з 1007