Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1007] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 961 до 980 з 1007
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Фінансовий моніторинг та оцінювання ризиків в сфері банківських послугГеселева, Н. В.; Кірієнко, М. О.
2014Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарівЯренко, А. В.
2014Розвиток грибної галузі в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Хінціцька, А. М.
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.
2015Особливості національного брендингуКравець, О. О.; Євсейцева, О. С.; Писанець, К. К.
2015Тенденції розвитку торгівлі цінними паперами на фондових біржахКвіта, Г. М.; Писанець, К. К.; Бігма, Д. С.
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.
2015Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів УкраїниЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Рамола, М.-К. П.
2015Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної техніки на українському ринкуЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Гриппа, І. К.
2015Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльностіЄвсейцева, О. С.; Писанець, К. К.; Вознюк, Л. О.
2014Використання інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації RoshenРубан, В. Я.; Євдоченко, В. А.; Шіковець, К. О.
2014Обгрунтування прогнозу розміру валового внутрішнього продукту математичними методами прогнозуванняЯренко, А. В.
2014Вдосконалення та розвиток електронного урядування УкраїниСиненко, О. І.; Лимарь, В. С.
2014Підвищення ефективності управління бізнес-процесами на підприємстві ТОВ "Такеда Україна"Квіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Семенченко, М. М.
2014Підходи до визначення інвестиційної привабливості суб'єктів господарюванняГеселева, Н. В.; Редько, М. В.
2015Складові інтелектуального капіталу в економіці знаньЧубукова, О. Ю.; Жарінова, А. Г.
2015Просування вищих навчальних закладів у соціальних мережахЄвсейцева, О. С.
2015Підвищення якості рівня набутих знань при використанні інформаційних задач управління маркетингомЯренко, А. В.
2014Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарівЯренко, А. В.
2014Шляхи підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємстваГеселева, Н. В.; Омелюх, О. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 961 до 980 з 1007