Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6574| Title: | Інформаційні технології у викладанні хімічних дисциплін |
| Authors: | Деркач, Тетяна Михайлівна |
| Keywords: | інформаційні технології в освіті інформаційне середовище програмні засоби навчального призначення віртуальні лабораторні роботи ПоZнание конструктор текстів освітні посуги мережі Інтернет дистанційне навчання навчання за методом проектів освітні ресурси дидактичні можливості |
| Issue Date: | 2008 |
| Publisher: | Дніпропетровський національний університет |
| Citation: | Деркач Т. М. Інформаційні технології у викладанні хімічних дисциплін [Текст] : навч.-метод. посіб. / Т. М. Деркач. - Дніпропетровськ : Вид-во ДНУ, 2008. - 336 с. |
| Abstract: | Викладено основні моделі та напрямки використання інформаційних технологій у процесі навчання хімії. Описано інформаційне середовище освітньої установи. Наведено програмне забезпечення та професійні прикладні програми, які можуть бути використані на уроках хімії. Здійснено випробування та впровадження програмних засобів навчального призначення у навчальний процес. Наголошено на використанні мережевих технологій у викладанні. Визначена суть методу проектів з хімії. |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6574 |
| Faculty: | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій |
| Department: | Кафедра промислової фармації |
| ISBN: | 978-966-551-274-5 |
| Appears in Collections: | Навчально-методичні видання Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Cover2017.ZZ_Image010.jpg | Обкладинка | 12,6 kB | JPEG | ![]() View/Open |
| 20170612_Derkach_ZmistVstup.pdf | Титульна сторінка + Зміст + Вступ | 766,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
| 20170612_Derkach.pdf | Основний текст | 39,27 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
