Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8660| Title: | Формування інноваційної культури у вищому навчальному закладі |
| Other Titles: | Formation of innovative culture in a higher educational institution Формирование инновационной культуры в высшем учебном заведении |
| Authors: | Янковець, Т. М. |
| Keywords: | інноваційна культура методика оцінки рівня інноваційної культури в університеті innovative culture a methods for assessing the level of innovation culture at the university инновационная культура методика оценки уровня инновационной культуры в университете |
| Issue Date: | 2014 |
| Citation: | Янковець Т. М. Формування інноваційної культури у вищому навчальному закладі / Проведення прогнозно-аналітичних досліджень відповідності системи професійної освіти перспективам соціально-економічного розвитку України : [монографія] / за заг. ред. І. М. Грищенка. – К.: КНУТД, 2014. – С. 338-349. |
| Source: | Проведення прогнозно-аналітичних досліджень відповідності системи професійної освіти перспективам соціально-економічного розвитку України |
| Abstract: | У статті виявлено вплив інноваційної культури у ВНЗ на підвищення рівня знань випускників університету. Сформовано систему стимулів та мотивів інноваційної активності власників, працівників та студентів університету. Представлені результати дослідження рівня інноваційної культури у Київському національному університеті технологій та дизайну. Запропоновано шляхи удосконалення інноваційної культури у вітчизняних університетах, зокрема у КНУТД. |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8660 |
| Faculty: | Факультет економіки та бізнесу |
| Department: | Кафедра підприємництва та бізнесу |
| ISBN: | 978-966-7972-36-3 |
| Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Розділ_Янковець.pdf | 590,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.