Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28531
Назва: Means of emotional impact on the consumer audience in the design of music posters
Інші назви: Засоби емоційного впливу на споживчу аудиторію в дизайні музичних плакатів
Автори: Liu, Yuqian
Pashkevych, Kalyna
Ключові слова: music poster
design
visual communication
auditory perception
graphic design
музичний постер
дизайн
візуальна комунікація
слухове сприйняття
графічний дизайн
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Liu Yuqian. Means of emotional impact on the consumer audience in the design of music posters / Liu Yuqian, K. Pashkevych // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 217-219.
Короткий огляд (реферат): This paper explores the intersection of graphic design and auditory perception within the context of music poster design. Drawing from principles of visual communication and psychology of music, this study investigates how the integration of visual and auditory elements can enhance the effectiveness of music posters in conveying information and eliciting emotional responses from viewers.
Досліджено вплив засобів графічного дизайну на емоційне сприйняття в контексті дизайну музичних плакатів. Спираючись на принципи візуальної комунікації та психології музики, досліджено, як інтеграція візуальних і слухових елементів може підвищити ефективність музичних плакатів у передачі інформації та для виклику емоційних реакцій у глядачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28531
Розташовується у зібраннях:Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V3_P217-219.pdf607,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.