Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29244
Назва: Формування оптимального товарного асортименту підприємства
Інші назви: Formation of the Optimal Product Assortment of the Enterprice
Автори: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Литвиненко, Олександр Олексійович
Ключові слова: управління
асортимент
стратегія
товар
удосконалення
підприємство
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Литвиненко О. О. Формування оптимального товарного асортименту підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 073 "Менеджмент" / О. О.Литвиненко ; наук. кер. С. М. Бондаренко. – Київ : КНУТД, 2024. – 59 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню питань формування оптимального товарного асортименту підприємства. Вивчено та досліджено теоретичні основи побудови асортиментної політики. Проведено аналіз діяльності корпорації "Рошен" з акцентом на оцінку існуючого товарного асортименту. Обґрунтовано ефективні стратегії управління асортиментом та визначено шляхи покращення товарної пропозиції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29244
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра управління та смарт-інновацій
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко О(1)_шифр.pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.