Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29244
Title: Формування оптимального товарного асортименту підприємства
Other Titles: Formation of the Optimal Product Assortment of the Enterprice
Authors: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Литвиненко, Олександр Олексійович
Keywords: управління
асортимент
стратегія
товар
удосконалення
підприємство
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Литвиненко О. О. Формування оптимального товарного асортименту підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 073 "Менеджмент" / О. О.Литвиненко ; наук. кер. С. М. Бондаренко. – Київ : КНУТД, 2024. – 59 с.
Abstract: Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню питань формування оптимального товарного асортименту підприємства. Вивчено та досліджено теоретичні основи побудови асортиментної політики. Проведено аналіз діяльності корпорації "Рошен" з акцентом на оцінку існуючого товарного асортименту. Обґрунтовано ефективні стратегії управління асортиментом та визначено шляхи покращення товарної пропозиції.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29244
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра управління та смарт-інновацій
Appears in Collections:Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Литвиненко О(1)_шифр.pdf1,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.