Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29292
Назва: Використання елементів ASO в стратегії комунікаційного маркетингу для мобільних додатків
Інші назви: Integration of ASO in communication marketing strategies for mobile applications
Автори: Лоскутова, А. Г.
Бебко, С. В.
Ключові слова: ASO
комунікаційний маркетинг
мобільні додатки
оптимізація
стратегія
видимість
залучення користувачів
конкурентоспроможність
ASO
communication marketing
mobile applications
optimization
strategy
visibility
user engagement
competitiveness
Дата публікації: 15-лис-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Лоскутова А. Г. Використання елементів ASO в стратегії комунікаційного маркетингу для мобільних додатків / А. Г. Лоскутова, С. В. Бебко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 105–109.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена інтеграції App Store Optimization (ASO) у комунікаційні стратегії підприємств. Розглянуто теоретичні основи ASO, вплив факторів на видимість додатків і залучення користувачів. Запропоновано рекомендації для покращення маркетингової стратегії через оптимізацію контенту та візуальних елементів. Дослідження надає інструменти для підвищення конкурентоспроможності додатків і кращої комунікації з аудиторією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29292
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2142 Т2-Інноватика-2024-105-109.pdf210,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.