Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29298
Title: Роль бренду у забезпеченні конкурентоспроможності та фінансового успіху компанії
Other Titles: The role of the brand in ensuring competitiveness and financial success of the company
Authors: Шваб, А. А.
Невмержицька, С. М.
Keywords: бренд
конкурентоспроможність
фінансовий успіх
лояльність клієнтів
ринкова вартість
позиціонування на ринку
brand
competitiveness
financial success
customer loyalty
market positioning
market value
Issue Date: 15-Nov-2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Шваб А. А. Роль бренду у забезпеченні конкурентоспроможності та фінансового успіху компанії / А. А. Шваб, С. М. Невмержицька // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 148–154.
Abstract: У статті розглядається значення бренду в досягненні конкурентоспроможності та фінансового успіху компанії. Бренд є не тільки засобом ідентифікації продукту чи послуги, але й потужним інструментом для побудови лояльності клієнтів, підвищення ринкової вартості компанії та її фінансової стабільності. В ході дослідження було проаналізовано ключові фактори, що впливають на формування успішного бренду, його вплив на ринкову позицію компанії та фінансові показники.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29298
Appears in Collections:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зам. 2142 Т2-Інноватика-2024-148-155.pdf434,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.