Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29298
Назва: Роль бренду у забезпеченні конкурентоспроможності та фінансового успіху компанії
Інші назви: The role of the brand in ensuring competitiveness and financial success of the company
Автори: Шваб, А. А.
Невмержицька, С. М.
Ключові слова: бренд
конкурентоспроможність
фінансовий успіх
лояльність клієнтів
ринкова вартість
позиціонування на ринку
brand
competitiveness
financial success
customer loyalty
market positioning
market value
Дата публікації: 15-лис-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Шваб А. А. Роль бренду у забезпеченні конкурентоспроможності та фінансового успіху компанії / А. А. Шваб, С. М. Невмержицька // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 148–154.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається значення бренду в досягненні конкурентоспроможності та фінансового успіху компанії. Бренд є не тільки засобом ідентифікації продукту чи послуги, але й потужним інструментом для побудови лояльності клієнтів, підвищення ринкової вартості компанії та її фінансової стабільності. В ході дослідження було проаналізовано ключові фактори, що впливають на формування успішного бренду, його вплив на ринкову позицію компанії та фінансові показники.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29298
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2142 Т2-Інноватика-2024-148-155.pdf434,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.