Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31614
Title: Дизайн-проєкт інтер’єру сучасної школи
Other Titles: Interior design project of a modern school
Authors: Антоненко, Ігор Володимирович
Білас, Христина Іванівна
Issue Date: 12-May-2025
Publisher: MDPC Publishing
Citation: Антоненко І. В. Дизайн-проєкт інтер’єру сучасної школи / І. В. Aнтоненко, Х. І. Білас // Scientific research: modern challenges and future prospects : Proceedings of the 10th International scientific and practical conference. - Munich, Germany : MDPC Publishing, 2025. - P. 336-340.
Abstract: Сучасні освітні тенденції дедалі активніше впливають на архітектурні рішення, зумовлюючи попит на гнучкі, багатофункціональні шкільні простори. В умовах цифрової трансформації та зміни навчальних підходів, ефективне проєктування навчального середовища набуває стратегічного значення. Сучасна школа має бути не лише місцем передачі знань, а й платформою для розвитку креативності, комунікації та критичного мислення. Одним із пріоритетних завдань є створення інклюзивного середовища: сучасна школа має бути доступною для всіх, незалежно від індивідуальних особливостей учнів, забезпечуючи рівні можливості для реалізації потенціалу кожної дитини та отримання якісної освіти. Водночас важливою складовою навчального простору є його комфортність і безпечність. Особливу увагу слід приділяти організації зон для групової роботи, індивідуальних занять і відпочинку, що дозволяє адаптувати освітній процес до особистих потреб. Проєктування шкільного простору має також враховувати умови для фізичної активності, що сприяє гармонійному розвитку особистості.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31614
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну інтер'єру і меблів
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100_Публікація_Антоненко_Білас_Munich.pdf1,82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.